Így teheted hatékonyabbá a LinkedIn jelenlétedet – 4. rész

Így teheted hatékonyabbá a LinkedIn jelenlétedet – 4. rész

Elérkeztünk a LinkedIn-ről szóló cikksorozatunk befejező részéhez. Ha még nem tetted meg, feltétlen olvasd el, nézd át a korábbi bejegyzéseket is a témában, hogy egy átfogó képet kaphass arról, mik azok az alapvető lépések, amelyek segítségedre lehetnek abban, hogy hatékonyabbá tehesd az itteni jelenlétedet. Hidd el, kutatások is bizonyítják, és a magyar reklámügynökségek is alá tudják támasztani, hogy a B2B szektor tekintetében sokat tehet hozzá vállalkozásunkhoz, ha jól használjuk, valamint kihasználjuk a platform által kínált lehetőségeket. Az online marketing ügynökség nem győzi hangsúlyozni megbízói felé, hogy a LinkedIn profil kitöltése mennyire fontos, hiszen lehetővé teszi, hogy ránk találjanak a keresések során és szuper új lehetőségeket nyújt az új potenciális ügyfelek figyelmének felkeltésére. Egy profin összerakott, hiteles adatlap a magyar reklámügynökségek szerint is elég meggyőző erővel bírhat ahhoz, hogy az érdeklődők felvegyék velünk a kapcsolatot LinkedI-nen. Az online marketing ügynökség szerint a megtalálhatóság szempontjából a következő fontos lépés, hogy használjunk releváns kulcsszavakat a profilunkon, ami leírja a vállalkozásunkat és azt, amit kínálunk. Miután beállítottuk a profilunkat, elkezdhetjük a tartalmak megosztását. Összpontosítsunk a minőségre, hogy megfelelő tudást és információt biztosíthassunk a szakemberekből álló közösségnek. Így lépésről lépésre megszerezhetjük egy olyan stabil közösség figyelmét, aki szívesen tér vissza majd az oldalunkra.